KWESTIONARIUSZ ZADOWOLENIA PACJENTA (CHIRURGIA)


Płeć


Wykształcenie

Miejsce zamieszkania

Powód korzystania z poradni


Poniżej zamieszczono 12 aspektów związanych z otrzymaniem pomocy w ambulatorium. Proszę ocenić każdy z nich na skali od 1 do 5. Kolejne poziomy skali oznaczają:
1 - Ocena bardzo zła
2 - Ocena zła
3 - Ocena średnia
4 - Ocena dobra
5 - Ocena bardzo dobra

1. Szybka i rzetelna informacja

2. Fachowość personelu

3. Warunki lokalowe (odpowiednie wyposażenie i liczba łazienek, dostępność radia, TV, napojów, przekąsek)

4. Czystość na oddziale

5. Specjalista budzący zaufanie

6. Uważne wysłuchanie pacjenta

7. Dobór optymalnego leczenia

8. Wystarczający czas na omówienie wątpliwości i zadania pytań

9. Jasne i spójne informacje o leczeniu od całego personelu

10. Skuteczność leczenia/zabiegu

11. Uzyskanie informacji czy konieczne jest dalsze leczenie, terapia czy rehabilitacja

12. Uzyskanie informacji czego unikać