KWESTIONARIUSZ ZADOWOLENIA PACJENTA (AMBULATORIUM)


Płeć


Wykształcenie

Miejsce zamieszkania

Powód korzystania z poradni


Poniżej zamieszczono 12 aspektów związanych z otrzymaniem pomocy w ambulatorium. Proszę ocenić każdy z nich na skali od 1 do 5. Kolejne poziomy skali oznaczają:
1 - Ocena bardzo zła
2 - Ocena zła
3 - Ocena średnia
4 - Ocena dobra
5 - Ocena bardzo dobra

1. Życzliwość ze strony pracownika rejestracji

2. Przekazanie pacjentowi maksimum informacji o tym, co powinien przynieść ze sobą do poradni

3. Odpowiednie warunki lokalowe (przestrzeń, czystość, zapach)

4. Wygodna poczekalnia

5. Uważne wysłuchanie pacjenta

6. Okazywanie szacunku

7. Okazywanie zainteresowania

8. Wyjaśnienie sytuacji zdrowotnej pacjenta przez specjalistę

9. Wskazanie kierunku postępowania diagnostyczno-leczniczego

10. Przekazywanie maksimum informacji o tym, co czeka pacjenta w procesie leczenia

11. Przekazanie informacji na temat rokować (jak sytuacja zdrowotna może się rozwinąć)

12. Otrzymanie informacji, jak dalej postępować ze sobą